Arrangementen

HENDRIK'S ARRANGEMENTEN


Heb je iets te vieren? Of wil je net even iets anders doen? Bij Brave Hendrik kan dat! We bieden diverse arrangementen aan, en maken desgewenst een offerte op maat. We denken graag met u mee, en nemen de organisatie op ons. We hebben diverse  mogelijkheden van 15 tot 250 personen.

NU OOK DIVERSE CATERING MOGELIJKHEDEN


De huiskamer

Onze huiskamer leent zich perfect voor gezelschappen tot maximaal 16 personen.  Gezellig, knus en huiselijk ingericht is deze ruimte multi-inzetbaar.  Van private dining, babyshower of gezellige borrel tot een zakelijke meeting en/of vergadering. Het tv-scherm is via een hdmi kabel te verbinden aan pc of laptop en om die reden ideaal in te zetten als presentatiemiddel.

De grote entree aan de achterzijde bied de mogelijk tot een eigen in- en uitgang. Tevens is er een mogelijkheid om met goed weer een terras te plaatsen en een loop naar buiten te creëren.


De zaal

  • Titel dia

    Schrijf uw onderschrift hier
    Knop
  • Titel dia

    Schrijf uw onderschrift hier
    Knop
  • Titel dia

    Schrijf uw onderschrift hier
    Knop

Voor grotere aangelegenheden, Zakelijke events, presentaties, afscheid maar ook feestavonden en partijen adviseren we gebruik te maken van onze zaal. Deze grote ruimte is met zijn eigen bar onderdeel van ons restaurant, maar kan desgewenst worden afgesloten met een tussenwand. Door de directe verbinding met onze huiskamer ontstaat een ruimte waar je alle kanten me op kunt. Eigen toiletgroep, eigen entree en zelfs een eigen bar maakt dat deze ruimte volledig zelfstandig kan worden gebruikt.  De capaciteit van meer dan 100 personen maakt de ruimte uitermate geschikt voor diverse feesten, partijen, buffetten en/of grotere diners. 

Ook zakelijke events of presentaties zijn meer dan mogelijk. De vaste beamer met groot bereik op onze witte wand geeft ook de  zakelijke gebruikers meer dan voldoende mogelijkheden.

Voor feesten, partijen en/of events  tussen de 150 en 300 personen is het mogelijk de gehele zaak af te huren.


De bar

Voor een informele setting tot 30 personen adviseren we u gebruik te maken van onze bar. Met zijn hoge tafels in combinatie met krukken en ruime zitbanken is deze ruimte perfect in te kleden voor de kleinere bedrijfsborrel of gezellig samenzijn. Uiteraard kunnen we desgewenst de hoge tafels vervangen door lage tafels.  Ons bar gedeelte zit direct bij onze entree aan de voorzijde en qua zicht afgesplitst van het restaurant. Zo heeft u toch uw eigen plekje in onze zaak maar blijft u wel onderdeel van het geheel. Multi inzetbaar en te reserveren voor groepen van 15 tot 30 personen.


Onze mogelijkheden

Om u zoveel als mogelijk te ontzorgen bij het organiseren van een feest, partij of zakelijk event hebben wij en breed scala aan mogelijkheden. Denk hierbij aan diverse presentatie mogelijkheden maar ook het inzetten van professioneel licht, geluid en een dj. Hieronder vind u een opsomming van de meest afgenomen arragementen. Wij werken bij voorkeur middels een offerte op maat zodat we aan zoveel mogelijk wensen weten te voldoen.

Walking dinner

  (60,00 pp)


Een feestelijke en informele manier  en perfect als je iets te vieren hebt. 6 gerechtjes die je lekker informeel uit de hand kunt eten. Een feestelijke manier om lekker avondvullend te dineren.

Feestavond Compleet  4uur

( va. 29,50 pp)


Tijd voor een feestje? Uiteraard bieden we diverse losse arrangementen aan. Maar de meest gekozen is toch wel ons feestavond arrangement. Een klein borrelgarnituur op tafel, 2 rondes warm bittergarnituur en puntzakje friet aan het einde. Daarbij zit natuurlijk  ons 4 uur onbeperkt standaard drankenarrangement.


Buffet "klassiek"

( v.a. 28,50 pp)


Gek op de klassieke keuken en een traditioneel buffet? Dat kan! Een koud en warm buffet voor een scherpe prijs.  Geen poespas en voor ieder wat wils en daarom nog steeds het meest gekozen.

Uiteraard ook uit te breiden met diverse dessert mogelijkheden.

Broodjeslunch, High tea of Brunch

( va. 15,50 pp)


Op zoek naar een complete invulling voor een groepslunch? Onze broodjeslunch is de ideale oplossing. Diverse sandwiches, kleine wrap en en mini soepje zorgen voor een complete lunch. Deze lunch bieden we ook aan voor bedrijven en kan in overleg ook op locatie worden bezorgd.

Condoleance / Afscheid

  (v.a. 15,00 pp)


Een afscheid of condoleance dient goed verzorgd te zijn. Wij nemen die zorg graag uit handen,  u heeft tenslotte wel iets anders aan uw hoofd. Wij bieden hiervoor diverse arrangementen aan. Van het klassieke koffie, thee, broodjes en cake tot uitgebreide lunch mogelijkheden.

Vergadering 4uur

( v.a. 19,00 pp)


Een ruimte voor u en uw relaties om even rustig te vergaderen? Geen probleem! Door een wand te plaatsen kunnen wij onze achterzijde afsplitsen en een ruime vergaderzaal aanbieden. Gebruik van beamer, lunch, koffie en thee is inclusief. De prijs in inclusief zaalhuur, dus geen extra kosten achteraf.


BBQ catering

( v.a. 19,00 pp)


Een barbecue organiseren is een hoop werk! Wij helpen graag een handje mee.. Van een eenvoudige maar doeltreffende barbecue tot luxe uitgebreide catering opdrachten, wij denken graag met u mee! 


Ook te boeken met uw eigen BBQ-chef

ZIT UW ARRANGEMENT ER NIET BIJ?



Dan hadden we er waarschijnlijk geen plek meer voor! Vraag een vrijblijvende  offerte aan om te kijken wat wij u nog meer te bieden hebben

WIJ DOEN OOK AAN CATERING OP LOCATIE

Vanzelfsprekend is dit slechts en kleine greep uit onze mogelijkheden.  Tevens kunnen wij ook op locatie kunnen we prima uit de voeten. Zo verzorgen we jaarlijks diverse barbecues, walking dinners en zijn we als cateraar aanwezig op verschillende bruiloften, partijen en bedrijfsfeesten.

Meer weten? Neem dan snel contact met ons op

Liever een offerte op maat? Neem dan contact met ons op!

Wij maken graag een offerte op maat! Heeft u bijzondere wensen of zit  het door u gewenste arrangement er niet tussen? We  maken graag een afspraak met u om alles door te spreken.  
De mogelijkheden zijn eindeloos! Van een drive thru of barbecue op locatie tot aan een feestavond van 250 personen bij Brave Hendrik.
Een afspraak maken
Share by: